╰დ╮❤╭დ╯OTEVÍRÁNÍ VYŠŠÍHO VĚDOMÍ╰დ╮❤╭დ╯

17.04.2013 13:38
╰დ╮❤╭დ╯OTEVÍRÁNÍ VYŠŠÍHO VĚDOMÍ╰დ╮❤╭დ╯

"Buď tím, kým jsi, protože když jsi tím, kým nejsi, nejsi tím, kým jsi." ( Lerry Hein )

"Dej nám, Bože, tři dary: smělost, vyrovnanost, rozum. Smělost... na to, abychom změnili věci, které se změnit dají. Vyrovnanost na to, abychom se dokázali smířit s tím, co změnit nelze. A rozum na to, abychom mezi těmi věcmi dokázali rozlišovat."
( Židovské přísloví )


Kromě reality, kterou vidíme, dotýkáme se jí a vnímáme ji svými fyzickými smysly, existují i další úrovně bytí. Jsou to jemnější dimenze, v nichž žije naše Vyšší já.

Dimenze, v nichž existujeme jako Vyšší já, jsou tvořeny vibracemi o vyšší frekvenci, než jakou má náš fyzický- materiální svět. V materiálním světě má všechno své určité vibrace. To, že vnímáme hmotu jako pevnou a skutečnou, je dáno vztahem mezi úrovněmi našich a jejích vibrací. Vyšší dimenze jsou od těchto našich jakoby odděleny, především kvůli svým vibracím, které jsou rychlejší , hladší a vyšší. Když duchovně rosteme, zvyšujeme své vibrace a snáze pak žijeme na úrovni svého Vyššího já.

Vyšší reality můžeme poznávat prostřednictvím našeho vnitřního světa: světa našich myšlenek, obrazů, představivosti a vnitřního vnímání. Tento vnitřní svět je nazýván "vnitřní roviny skutečnosti". V těchto rovinách žije pospolitost mnoha vyspělých bytostí, které zde společně pracují. Jsme-li vyladěni na své Vyšší já, můžeme se vědomě spojit s vyspělými bytostmi, s různými komunitami, které tvoří a k nimž, jako Vyšší já, už patříme.

Některé z těchto bytostí působí, mimo jiné, i jako duchovní průvodci a intenzivně spolupracují s jednotlivými lidmi. Všechna volání jsou vždy vyslyšena- naše Vyšší já a ostatní vyspělé bytosti nám okamžitě posílají světlo a podporu. Žádáme-li o ni, zmobilizují všechny zdroje, nic není opomenuto...

Ve vyšších sférách neexistuje pocit oddělenosti. Všechny bytosti se navzájem vidí v tom nejlepším světle a posílají si bezpodmínečnou lásku. Každá myšlenka jednotlivce zahrnuje zároveň myšlenku na zdar ostatních. Pracuje-li někdo na nějakém projektu, má pozornost a zájem všech ostatních. Jakákoliv práce dostává energetickou podporu od všech. Neexistuje ani myšlenka na nedostatek nebo pocit konkurence, na vše je pohlíženo jako na součást božského a dokonalého řádu vesmíru.

V dimenzích, kde žije naše Vyšší já, je ještě stále pocit individuality, avšak tato individualita je propojena se všemi ostatními bytostmi mnohem více, než je tomu v doposud běžné pozemské realitě. S těmito vyššími dimenzemi se můžeme spojit prostřednictvím vyšších telepatických center. Většina z nás dokáže telepaticky přijmout energii emocionálními centry. ůSoučástí duchovního růstu je naučit se být průchozí vůči emocionálním zprávám ostatních a otevřít spíše svá vyšší telepatická centra, abychom mohli přijímat informace svého Vyššího já.

Těmito vyššími centry jsou centra mentální a intuitivní. Jejich prostřednictvím dostáváme buď jasné myšlenkové vedení nebo intuitivní pocit, co máme udělat. Tato centra si automaticky otevíráme, když se spojujeme se svým Vyšším já a slyšíme a následujeme jeho vedení. Prostřednictvím telepatie si můžeme uvědomit mnoho vyšších bytostí sloužících lidstvu či svého vlastního duchovního průvodce popřípadě dimenze bytí našeho Vyššího já.

Až budeme žít jako Vyšší já, vedení a informace budou přicházet spíše zevnitř než z okolí. Vedení našeho Vyššího já, které se k nám dostává prostřednictvím naší představivosti a mysli přijímáme do svých vyšších telepatických center. K našemu spojení s vyššími dimenzemi dochází uvnitř, a proto věnujeme pozornost našim myšlenkám, vnitřním smyslům i své představivosti.

Mocným prostředkem k uvědomění si těchto vyšších dimenzí a vedení našeho Vyššího já je meditace. Ta nám umožňuje ztišit běžné myšlenky a naslouchat svému Vyšším já. Umožňuje se více věnovat naší vnitřní realitě- mentálním obrazům, představám a pocitům. Při meditace zvyšujeme své vibrace a frekvenci, takže se roviny našeho Vyššího já stávají poznatelnější. Meditace rozvíjí naši citlivost na nápady, koncepce a obrazy přicházející z vyšších sfér a od našeho Vyššího já.

Svou schopnost spojit se s vyššími dimenzemi hodně posílíme, když se naučíme uvolňovat, zaměřovat pozornost a soustředit se. K tomu nepotřebujeme za každou cenu meditaci. Můžeme procvičovat ztišení proudu nepřetržité konverzace v naší mysli, čímž dosáhneme meditativního stavu i když jsme fyzicky aktivní. Až se sjednotíme se svým Vyšším já, budeme ve stavu neustálého duchovního soustředění, a to nám umožní nepřetržitý styk s vyššími dimenzemi , jako se svou prvotní realitou. Budeme ve stavu meditace, tj. ve stavu aktivního přijímání, vnitřního naslouchání a soustředěného vědomí stále, bez ohledu na to, co budeme zrovna dělat.

Ve vnitřních rovinách nejsou jen vysoce vyvinuté bytosti, ale i nejrůznější krásná místa a prostory. Jsou to místa znějící krásnými tóny lásky, soucitu, odvahy a dalších kvalit. Každé z těchto míst udržuje jeden stálý tón a vysílá je do mnoha dimenzí. Tyto prostory jsou tvořeny energií, zvukem, světlem a vibracemi. Můžeme do nich mentálně cestovat a absorbovat kvalitu, již vyzařují. Tato místa fungují jako referenční body. Kdykoliv budeme chtít v sobě posílit některou z těchto kvalit, můžeme se do nich vydat a načerpat cokoliv, co si budeme přát.

Někdy máme pocit, že se potřebujeme ztišit, tak to uděláme a najednou máme pocit, jakoby námi protékala energie nebo síla. Jsou to chvíle, kdy naše Vyšší já dělá svou velkou práci pro svět a pomáhá vysíláním světla a energie prostřednictvím vnitřních rovin. Odpovíme tím, že se zklidníme a necháme námi tuto vysokovibrační energii procházet. Naše vlastní vyzařování se tím ještě více projasní.

Až si budeme uvědomovat vnitřní roviny, budeme citlivější k telepatickým zprávám vyšších sfér a našeho Vyššího já. Naše schopnost pomáhat lidem telepaticky, uvědomovat si své vedení a přijímat pomoc neustále poroste. Sehrajeme významnější úlohu při naplňování Vyšší vůle a hlouběji si uvědomíme širší plán evoluce lidstva.



Zpracováno dle knihy: Duchovní růst, být svým Vyšším já od Sanaya Roman

copyright © 2009 Iva Radulayová
https://www.amiresah.cz/

artist: Amanda Sage
https://www.facebook.com/amandasageartfan?fref=ts
Zobrazit více