Text na prozáření vztahu - odpuštění

11.11.2011 20:42
Prosím tě (jméno toho, koho žádáte o odpuštění) o odpuštění, za všechny situace kdy jsem vůči tobě nejednala přes srdce, prosím o prozáření světlem a láskou všech emocí a situací, kdy jsme vůči sobě jednali přes ego.
Odpouštím ti (jméno toho, komu odpouštíte), všechny emoce a situace kdy si vůči mně nejednala přes srdce a dovolili jsme, aby se mezi nás postavilo ego. Prosím ať je vše prozářené světlem a láskou ve všech sférách, na všech úrovních bytí, po celé linii času.
Prosím sebe o odpuštění a zároveň si odpouštím za všechny emoce a situace, kdy jsem vůči sobě nejednala přes srdce a dovolila jsem programům ega, aby do mě vstoupili. Prosím ať je vše, co je u mě, teď prozářené světlem a láskou, tak se staň nyní.
Prosím o uvolnění všech duší a bytostí, kterých se tato emoce a situace dotkly a způsobily jim bolest. Tímto jsme všichni volní a prozáření světlem. Děkuji.